Bruxelles, măslini, pisici

Fost la Bruxelles, mi-am cumpărat două borcănele cu bomboane din miere, e un magazin lângă Grand Place. Am avut toată viaţa probleme cu gâtul și se pare că am rămas traumatizat, am nevoie de sprijin psihologic şi de aspirine efervescente în fiecare geantă. Aştept un mail de la o editură. Le-am scris să-i întreb când intenţionează să traducă şi prima parte din trilogia progresorilor, A&B Strugaţki. N-a venit încă răspuns. Chitarei îi lipseşte o coardă, s-a rupt acum vreo jumătate de an. Pe de o parte nu-i nicio problemă: nu ştiu să cânt. Pe de altă parte îmi pare rău: îmi place să zdrăngăn la ea când şi când.  Am cumpărat un măslin. În iulie, în primele zile de caniculă, din grădina de beton a unui bricostore. S-a lungit între timp, iar în curând trebuie să-l bag în casă şi nu prea ştiu unde. Mănâncă motanul măslin oare?

About subdeal

underhill viseaza sa locuiasca intr-o casuta umbrita de maslini pe malul mediteranei, fara munci obositoare, oameni nedoriti si alte batai de cap. pana atunci insa, incearca sa supravietuiasca in marele oras, are mare grija de pisici, creste plante si scrie pe blog. View all posts by subdeal

4 responses to “Bruxelles, măslini, pisici

  • mihnea

    incerc sa-i dau masline catelei si nu vrea, deci nu cred ca matza ta ar fi mai breaza😛

  • alexdi

    ce fain ca ai mai aparut. salut.
    maslinele => pisica dementa. de mancat nu mai tin minte daca le mananca (batozei actuale nu i-am dat), dar mirosul or sth le zapaceste; un fel de catnip+5 red bull :)). sunt totale, incearca.

  • subdeal

    o adăugire – măslinul nu are măsline. încă🙂 mă întrebam doar dacă ar mânca frunze de măslin, că dacă ar fi aşa l-ar dat gata într-o săptămână-două. motanul e ca o capră.
    cât despre măsline-fructe, asta e altă treabă. mirosul le place la nebunie şi au furat de mai multe ori de pe vreo masă. nu au mâncat niciodată şi se joacă şi cu sâmburii dacă au la îndemână.

    da, am revenit oarecum. am încercat să mai scriu de vreo 15 ori până acum, dar n-am reuşit. după două rânduri mă plictiseam brusc. am văzut că vidal a scris cu avânt vreo câteva posturi recent. le-am citit cu plăcere. şi pe ale tale. şi în general am citit ce s-a mai scris around. mai mult în zona politică – mihnea & others.

    nu ştiu voi, dar alte bloguri – să zicem comerciale – eu n-am mai reuşit să citesc, deşi altădată intram să văd ce se mai discută, interesat probabil de fenomenul blogosferei în general. acum nu mă mai preocupă fenomenul, vreau doar să citesc nişte chestii care mă interesează într-un fel sau altul.

  • Patratzel

    am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

Leave a Reply

