Să ne uităm la nişte poze cu Dunărea

Aş fi vrut, zilele trecute, să fiu în oraşul asediat de ape. N-am ajuns, în schimb m-am documentat îndelung pe tema inundaţiilor, cauzelor şi metodelor de prevenire, acum sunt o mică autoritate în domeniu. Am cerut poze şi am primit, după care am căutat prin propriile fotografii.

Dunărea la Brăila. A inundat faleza şi câteva subsoluri de clădiri, dar nu a urcat spre centru:

Fosta zonă liberă a fost ocupată. Situaţia pare totuşi să fie sub control:

Centrul de dializă relativ nou construit a fost nevoit să se baricadeze. Nu ştiu dacă clădirea a avut de suferit:

În general lumea nu observă panoul care indică cota Dunării. Iată cât arăta în momentul respectiv:

Şi, ca să ne depărţim de inundaţii, iată cât arăta acelaşi panou în vremuri de pace:

Dacă vă interesează, vremurile de pace arată cam aşa:

Sau aşa:

Câteodată, când e mai urât pe afară, treburile se schimbă însă:

Iarna, lucrurile se schimbă iarăşi. Într-un an mai friguros, prin ianuarie, am plecat de la ore şi am căscat gura la sloiuri. Aici nu sunt sloiuri, dar avem în schimb trenuri şi în depărtare munţi. Iată:

Şi bonus, o întâlnire, tot pe Dunăre. Împingătorul Mekhanik Kobzev, din Izmail, şi un marinar care fotografiază Budapesta, în timp ce este fotografiat de pe pod de un individ din Brăila:

Dunărea.

About subdeal

underhill viseaza sa locuiasca intr-o casuta umbrita de maslini pe malul mediteranei, fara munci obositoare, oameni nedoriti si alte batai de cap. pana atunci insa, incearca sa supravietuiasca in marele oras, are mare grija de pisici, creste plante si scrie pe blog. View all posts by subdeal

3 responses to “Să ne uităm la nişte poze cu Dunărea

Leave a Reply

